Situație de fapt:
O societate (SRL) își schimba domeniul de activitate și deschide un sediu secundar unde intenționează să desfășoare activitate de gradinita privata. Societatea nu are inca autorizatie de la ministerul educatiei.
Întrebare:
Cum se va ține contabilitatea respectivei societăți?
Facturile emise pentru serviciile de gradinita se emit cu TVA?
În cazul în care gradinita are bucătărie proprie, cum se v-a înregistra în contabilitate serviciul privind hrana copiilor?
De ce alte aspecte ar trebui sa se țină cont, de exemplu declarații fiscale?
Pentru a realiza activitatea de gradinita, trebuie sa aveți cel puțin autorizația provizorie de la ministerul educației.
Art. 61 – Legea 1/2011:
(1) Reţeaua şcolară e
● Alerte Fiscale
● Acces Reviste Bența – Prietenii Fiscalitatii si P. Contabilitatii –
● Acces la baza de date de spețe din toate domeniile de activitate
● Răspundem la orice speță din domeniile fiscalitate, contabilitate și resurse umane
● Dăm răspunsuri personalizate pentru fiecare situație în parte
● Interpretam legislația în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor
● Ai siguranță în relația cu autoritățile
● Te asiguri ca ești în legalitate
Expert contabil și administrator al firmei de contabiliate CONTEZIA SRL, sub brandul AtelierContabilitate.
Vezi toate articolele scrise de Bianca Dolores Meze